Local Business Directory, Search Engine Submission & SEO Tools FreeWebSubmission.com بررسی فنی خودرو سانتافه 2018
نوشته شده توسط : امیر محمدی

خودروی سانتافه که از محصولات کهنه کار در میان کراس اوورهای موجود در بازار می باشد، از فروش خوبی در ایران برخوردار است. سانتافه با سه تیپ مختلف SE، Ultimate و Limited Ultimate به بازار عرضه می گردد که همگی آن ها دارای ویژگی های پایه یکسان از جمله موتور V6 با قدرت 290 اسب بخار و حجم 3.3 لیتر و همچنین 6 دنده اتوماتیک می باشد.

Image result for santa fe 2018

سانتافه 2018

این محصول هیوندای، با حذف تیپ Limited، تغییرات را بر روی تیپ میانی اعمال کرده است. از جمله این تغییرات می توان به سرویس Blue Link اشاره کرد که امکان دسترسی به سرویس های خودرو از راه دور را برای کاربران فراهم کرده است.

اتاق نرم و بی سرو صدا حتی در جاده های صعب العبور، بر محبوبیت این خودرو افزوده است. از دیگر آپشن های آن می توان به صفحه نمایش لمسی با عملکرد سریع اشاره کرد.

نکاتی که در خرید سانتافه 2018 باید به آن توجه داشته باشید

  • سانتافه های موجود در بازار ایران، به دلیل محدودیت های وارداتی با پیشرانه 2.4 لیتری چهار سیلندر می باشند که از مدل های محبوب بازار جهانی فاصله زیادی دارند.
  • فرمان بیش از حد نرم سانتافه باعث می شود تا در پیچ ها حرکات بدنه زیاد شود و در هنگام دور زدن نیز فرمان ضعیف عمل می کند.
  • مصرف سوخت سانتافه نسبت به سایر رقبای خود در بازار، چندان تعریفی ندارد.

جمع بندی

به طور کلی سانتافه 2018 خودرویی با اتاق نرم و بی صدا، مصرف سوخت متوسط و پیشرانه ی نه چندان جالب است. در حال حاضر واردات این خودرو به ایران متوقف شده و می توانید آن را به صورت کارکرده خریداری کنید و یا اجاره کنید. قیمت اجاره خودرو سانتافه 2018 در ایران، روزانه 600 هزار تومان می باشد.




:: برچسب‌ها: سانتافه new 2018, سانتافه نیو,سانتافه 2018,اجاره سانتافه نیو,اجاره سانتافه 2018,خودرو سانتافه,اجاره خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: